woensdag 12 april 2017

Workshop Copic Markers

Hallo Bloggertjes

Wil je ook leren hoe je deze gems kan inkleuren? schrijf je dan nu in voor een workshop op zaterdag 20 mei 2017

Deze workshop wordt gegeven door Saskia Smits

In deze les leer je hoe je Gems kunt kleuren met de Copic Markers. In principe leer je dus 2 dingen: De kleuropbouw van de Copic Markers en het kleuren van de Gems.

Tijdens deze les krijg je de uitleg en mag je daarna zelf aan de slag gaan om diverse Gems in te kleuren.

Als je zelf Copic markers hebt mag je die meebrengen, als je er geen hebt meld dit dan even bij de inschrijving, je kan deze dan tegen een kleine vergoeding lenen bij de lesgeefster of bij onszelf

De workshop is van 13.00 - 16.00 uur.

De workshop is inclusief koffie/thee en iets lekkers

Inschrijven kan via de webwinkel of een PB

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen