maandag 4 juli 2016

Flower Girl

 
Hallo Bloggertjes
 
 
Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien op het blog van Kleuren met Potloden
 
De afbeelding die ik heb gebruikt is een digi van Aurora Wings, zij heeft fantastische digi's met veel bloemen, ik vind de combinatie van een gezicht en bloemen wel super 
 
Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychoromos
 
Om schaduw te leggen heb ik deze keer eens een paars potlood gebruikt, normaal leg ik de schaduw altijd met dezelfde kleur als waarmee ik inkleur, maar ik wou eens wat anders en ik vind het heel goed meevallen
 
 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt
 
189 - 132 - 187 - 118 - 219 - 123 - 137 - 141 - 157 - 168 - 174 - 145
 
Ik hoop dat jullie het een mooie post vinden
 
Onze challenge loopt nog een paar dagen, dus je kan nog lekker meedoen
 
Groetjes en tot een volgende keer
Nadia
 


1 opmerking:

  1. Hoi Nadia, hier je team maatje van kleuren met potloden. Een practige kaart neb je gemaakt ook voor de challenge . Lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen