maandag 25 april 2016

Magical World

Hallo Allemaal

Leuk dat jullie hier een kijkje komen nemen, vandaag mag ik hier weer een project laten zien wat ik heb gemaakt voor het Colourstock blog, ik heb gewerkt met PanPastel en Lavinia stempels.



Een poosje geleden kwam ik in contact met Lavinia stempels en sindsdien ben ik er helemaal verzot op. Ik gebruik ze meestal in combinatie met PanPastel, je hebt maar een paar kleuren nodig om een mooi resultaat te krijgen. Dit keer is het geen kaartje geworden maar een A4tje.


Om het landschap te maken heb ik lukraak wat papier gescheurd en langs de randen bewerkt met Turquoise 580.5.


Daarna heb ik de zon gemaakt met Yellow ochre 270.5 en de lucht verder afgewerkt met Tusquoise 580.5, laat de 2 kleuren mooi in elkaar overvloeien.


De heuvels heb ik gekleurd met Raw Umber 780.5, hiervoor heb ik ook weer het gescheurde papier gebruikt zodat je de randen goed blijft zien.



Bij de volgende stap heb ik hier en daar wat stempels geplaatst met versamark en deze bewerkt met de kleur Panpastel van de ondergrond.



In de volgende stap ben ik begonnen met het zetten van de stempels, ik heb deze gestempeld met Versafine Onyx Black.


In de heuvels heb ik wat meer contrast aangebracht met de kleuren Raw Umber 780.5 en Bright Yellow Green shade 680.3.


De vleugels van de elfjes en een mooie paddestoel  heb ik nog eens apart gestempeld en deze ingekleurd met magenta 430.5 en Violet 470.5, ik heb deze toen uitgeknipt en opgeplakt.


Daarna heb ik met een tooltje hier en daar nog wat schaduw aangebracht.


Om af te werken heb ik met kleur Violet 470.5 en het ovalen sponsje de randen gedaan.


Nog een tekststempel geplaatst " Those who don't believe in Magic will never find it"

Dan is dit het eindresultaat.
Ik denk dat ik hem nog ga inlijsten als ik een mooie vind die erbij past.

  

Gebruikte Materialen;

Ik hoop dat jullie het een mooie post vinden en dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren

Tot een volgende keer

Liefs
Nadia
x



1 opmerking: