zaterdag 21 februari 2015

Panpastel

Hallo Bloggertjes

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt met PanPastels


Eerst heb ik de stempel van Noor! Design 6410/0095 met Versamark op fluweelkarton gestempeld, daar ben ik overgegaan met PanPastel , aan de linker kant met 780.5 Raw Umber, en aan de rechter kant met 680.5 Brght Yellow Green, deze 2 kleuren laat je in het midden mooi in elkaar overlopen.
Dit heb ik dan gefixeerd met fixeerspray

De tekststempel is gestempeld met Memento dew drops Rich coca

Daarna heb ik het kaartje gemat op bruin cardstock en daarna op een bruine kaart van 15 x 15 cm waarop ik een designpapier heb gemat uit de nieuwe blokjes van Studio Light.

Als afwerking heb ik nog plakparels gebruikt van Scrapberry's, nog wat Paper roses en een takje van Joy! Vintage Flourishes Leaf 6003/0046

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge op het PanPastel BNL blog

Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties

Groetjes
Nadia
x

5 opmerkingen:

  1. Wauw erg mooi gemaakt. !
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart en een hele mooie bloem Nadia
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan zo met de panpastel.

    Fijne Zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind de kaart heel mooi ook van kleur en de stempel van de bloem vind ik geweldig
    groetjes Lisiane

    BeantwoordenVerwijderen