zaterdag 22 november 2014

Merriest Wishes

Hallo Bloggertjes

Vandaag heb ik weer een kaartje wat ik aan jullie wil laten zien.
Sinds kort mag ik deel uitmaken van het Design team van Kleuren met potloden, donderdag heb ik daar mijn kaartje geplaatst




Deze lieve kleine Kerstman is een stempel van Morehead en is ingekleurd met Faber Castell potloden

Dit zijn de kleuren die ik hiervoor heb gebruikt

Kleding; 179-176; 140-146
Huid; 114-116
Bel; 183-187
Hulst 170-223

Dit is wat ik verder nog heb gebruikt

Het designpapier is Arctic Winter van Marianne Design
De sneeuwsterren en het labeltje zijn ook van Marianne Design
Het reetje en de tekst stempel zijn van Noor! Design
Plakparels van Scrapberry's

Kleur je ook graag met potloden, dan kan je ook nog deelnemen aan de challenge die nu loopt bij Kleuren met Potloden

Bedankt allemaal voor jullie bezoekje en reactie's 

Groetjes
Nadia

xx


8 opmerkingen: