woensdag 22 oktober 2014

Art Clay Silver herfstsetje

Hallo Allemaal

Gisteren heb ik nog eens zitten spelen met Zilver klei, ik heb dit herfstsetje gemaakt, een hanger met oorbellen


Omdat er in deze tijd geen frisse, mooie groene blaadjes te vinden zijn heb ik gebruik gemaakt van een malletje van Makin's
Ik heb ongeveer 14 gr zilver klei gebruikt.


Met zwavellever heb ik de blaadjes gezwart en terug opgepoetst zodat je een mooi contrast krijgt in de nerven

Denken jullie ook nog aan onze Herfst challenge, deze loopt nog tot 31 oktober

Bedankt voor jullie bezoekje

Groetjes en nog een fijne dag
Nadia

5 opmerkingen:

  1. dat ziet er schitterend uit Nadia, heel mooi die blaadjes goed gelukt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een kunst, heel bijzonder en mooi gemaakt. Veel draagplezier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende set is het. Prachtig het blaadje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie set zeg, bijzonder.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Art Clay silver is prachtig materiaal en deze set ziet er heel mooi uit!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen