donderdag 22 november 2012

Kerst

Hoi Allemaal
 
 
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op Nadia's Challengeblog het thema voor deze keer is gekozen door mijzelf, en ik had graag Kerstkaartjes gezien in de traditionele kleuren, groen en rood 
Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb
 

Dit zijn de gebruikte materialen
 
*Cardstock Linnen van Hoca
*Yvonne creations paperpack
*Yvonne creations knipvel CD10173
*Cutting-en embosmal van Noor! Design
*Creatable LR0245
*Dewdops
 
Wil je ook eens graag een keertje meedoen klik dan op onderstaande link
http://nadiaschallengeblog.blogspot.be/
 
 
Groetjes Nadia
xxx

 

4 opmerkingen:

  1. een prachtige kerstkaart Nadia.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en je kaart is weer prachtig mooi met de Noor mal
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kerstkaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo,
    toen ik merkte hier een belgische blog terug te vinden , heb ik mij direct vogler gemaakt!

    Je kaarten zijn prachtig!

    Groetjes
    Tine
    ps steeds welkom op mijn prille blog

    BeantwoordenVerwijderen