dinsdag 25 september 2012

Butterfly

Hoi Allemaal
 
Hoog tijd dat ik nog eens iets op het blog plaats, ik heb eindelijk tijd gevonden om eens met de Panpastels te spelen, wat een heerlijk produkt, ik moet wel nog heel wat oefenen maar het eerste kaartje mag er toch al zijn, of niet?
 
 
 
De achtergrond is gemaakt met een Chocolate Baroque stempel nl. UA5SP0357  gestempeld met versamark, eventjes laten drogen en er met panpastels overheen gegaan, de stempel word dan mooi zichtbaar, nog een paar stukjes vlinder gestempeld met archival coffee op de rand en eentje gestempeld en uitgeknipt en op het kaartje geplakt, de randjes ook bewerkt met Panpastel,  een touwtje en klaar.
 
Groetjes Nadia

7 opmerkingen:

  1. een mooie kaart heb je gemaakt Nadia.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er inderdaad heel mooi uit hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er schitterend uit!
    Die panpastels zijn blijkbaar een heel fijn en 'ruim' product, dit zal ik ooit ook eens proberen ;)

    Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit Nadia.
    Is dat voor de volgende workshop hahahaha.
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Nadia, de kleuren zijn subtiel gekozen en de kombinatie met de stempels is ook heel mooi. Ik kijk uit naar de losse kleuren die je binnen gaat krijgen om deze ook te gebruiken met de baroque stempels die ik onlangs bij jouw heb gekocht.
    groetjes
    Lisiane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen