dinsdag 6 april 2010

Award

Deze award kreeg ik van Myriam, dat was een verrassing dank je wel.


Hier zijn de 10 dingen over mezelf
-Ik woon in een klein dorpje aan de Nederlandse grens nl. Molenbeersel
-Ik ben 43 jaar
-Ik heb een hobbywinkel, iets wat ik supergraag doe
-Ik maak heel graag kaarten in allerlei technieken, nu vooral scrapkaarten
-Ik vind het heerlijk om workshops te geven, lekker gezellig kletsen
-Ik ga er graag eens een keertje ertussen uit met man en kinderen
-ik sport graag aorobics en zumba
-Ik hou helemaal niet van mensen die jaloers of bekrompen zijn
-Familie en vrieden zijn heel belangrijk voor mij
En als laatste hoop ik nog lang te kunnen hobbyen

Ik zou nu deze award moeten doorgeven , maar ik vind het zo moeilijk kiezen, en ik zie dat er al veel van mijn volgers deze award al hebben gekregen, daarom aan alle trouwe bezoekers van mijn blog, neem deze award maar mee, want jullie hebben hem allemaal dik verdiend.

Groetjes Nadia xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten